Klantenservice

Betaalmethoden
Je kunt jouw bestelling op verschillende manier betalen. Momenteel bieden we de volgende betaalmethodes aan:
iDeal
Paypal

Levertijd & Verzending
We doen ons best je bestelling zo spoedig mogelijk bij je af te leveren. Bestellingen die op werkdagen vóór 12.00 uur worden gedaan, proberen wij dezelfde dag nog te verzenden. Het lukt het ons echter niet altijd om dit na te komen, in dat geval kan de levering van je bestelling iets langer duren. Mochten wij om wat voor reden dan ook deze levertijd niet halen, dan brengen wij je hier natuurlijk zo spoedig mogelijk van op de hoogte.
De vermelde prijzen in onze webshop zijn exclusief verzendkosten. Deze bedragen:
Naar een adres in Nederland:
€ 4,00 voor alle bestellingen
Naar een adres in België:
€9,00 voor alle bestellingen

Levering verloopt via de postbode of pakketbezorger van PostNL of DHL Parcel. Over het algemeen zal de aflevering binnen Nederland de eerstvolgende werkdag tussen 9:00 en 18:00 uur plaatsvinden. Pakketjes naar België zijn vaak wat langer onderweg. Helaas kunnen wij het moment van aflevering niet garanderen.

My Happy Sleeper Company levert uitsluitend aan consumenten in Nederland en België. Consumenten uit andere landen dan dit leveringsgebied kunnen wel hun bestellingen plaatsen in onze webshop, mits zij een bezorgadres in Nederland of België.
Uiteraard is het ook mogelijk een meer producten te bestellen, bij bestellingen vanaf € 50,- brengen we geen verzendkosten in rekening. 

Bedenktijd/retour
Het kan wel eens voorkomen dat je een bestelling retour wilt sturen. Wellicht omdat het product toch niet bevalt of misschien is er een andere reden waarom je de bestelling toch niet wilt hebben. Wat de reden ook is, je hebt het recht je bestelling tot 14 dagen na ontvangst zonder opgave van reden te annuleren. Je hebt na annulering nogmaals 14 dagen om je product retour te sturen. Je krijgt dan het volledige orderbedrag inclusief verzendkosten (indien van toepassing) gecrediteerd. De kosten voor het terugsturen van producten zijn voor je eigen rekening. We raden aan om je retour als pakket via PostNL te verzenden. Dan ontvang je namelijk een verzendbewijs en is je pakket altijd traceerbaar via Track & Trace. De kosten hiervan bedragen € 6,95.

Indien je gebruik maakt van je herroepingsrecht, zal het product met alle geleverde toebehoren en – indien redelijkerwijze mogelijk – in de originele staat en verpakking aan de ons geretourneerd worden. Om gebruik te maken van dit recht kun je contact met ons opnemen via shop@happysleeper.nl en stuur het daarvoor bestemde modelformulier mee als bijlage. Wij zullen vervolgens het verschuldigde orderbedrag binnen 14 dagen na aanmelding van je retour terugstorten mits het product reeds in goede orde retour ontvangen is.
Mocht het product beschadigd of de verpakking meer beschadigd zijn dan nodig is om het product te proberen, dan kunnen we deze waardevermindering van het product aan je doorberekenen. Behandel het product dus met zorg en zorg ervoor dat deze bij een retour goed verpakt is.

Product ruilen
Wil je één of meerdere producten ruilen? Dat is helemaal geen probleem! Je kunt hiervoor contact opnemen met shop@happysleeper.nl. Wel draag je zelf de kosten voor terugzending van het product.

Verkeerd bezorgadres doorgegeven
Per ongeluk een verkeerd bezorgadres doorgegeven? Neem dan zo snel mogelijk contact met ons op. We proberen dan de bestelling nog voor je te wijzigen. 

Garantie
Wij geven om onze producten en doen logischerwijze ons best om deze in topconditie aan je te leveren. Toch kan het wel eens voorkomen dat er een bestelling beschadigd raakt tijdens transport of dat er iets anders gebeurt waardoor je aanspraak kunt maken op garantie. Wettelijk gezien ben je verplicht om binnen twee maanden na constatering van het gebrek melding bij ons hierover te maken. Indien het gebrek binnen de garantie valt, dan zullen wij kosteloos zorg dragen voor reparatie of vervanging.

Klachten
Het kan altijd voorkomen dat er iets niet helemaal gaat zoals gepland. We raden je aan om klachten eerst bij ons kenbaar te maken door te mailen naar shop@happysleeper.nl. Leidt dit niet tot een oplossing, dan is het mogelijk om je geschil aan te melden voor bemiddeling via het ODR platform van de Europese Commissie. Dit ODR platform is te vinden op http://ec.europa.eu/odr. Wanneer je klacht nog niet elders in behandeling is dan staat het je vrij om je klacht te deponeren via het platform van de Europese Unie.

Met je ogen dicht een groter geluk bereiken

©2020 My Happy Sleeper Company